trustpilot wardly

Handelsbetingelser

Indledning

Disse handelsbetingelser finder anvendelse for wardly.dk til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne, medmindre andet er udtrykkeligt aftalt.

Erantisvej 12, 4600 Køge

CVR. nr. 42172189
Tlf. 52 11 39 24 på hverdage i tidsrummet kl. 10-15

Email: Info@wardly.dk

Bestilling og betaling

www.wardly.dk er åbent 24 timer i døgnet. Derfor kan du næsten altid handle hos os. Det kan dog ske, at vi kortvarigt må vedligeholde og opdatere webshoppen så det ikke er muligt at handle i dette tidsrum. Vi bestræber os på at det er kortvarigt, om overhovedet, at butikken er lukket ned. Du kan kun handle når butikken er åben og tilgængelig.

Du skal være 18 år for at handle på wardly.dk og være i besiddelse af et gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Er du under 18 år kan du dog fortsat handle , hvis du har din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

Wardly.dk kan du betale med følgende:

Mobilepay
Paypal
– Dankort
– Mastercard, Maestro, JBS, Diners og American Express
– Visa & Visa Electron

Der tages IKKE gebyr ved betaling på wardly.dk. Betaling hæves når varen afsendes.

Du vælger de varer du gerne vil købe og lægger dem i kurven. Det er muligt helt frem til check-out at ændre i din ordre. Pris og indhold kan nemt følges i kurven mens du shopper.

Når du er tilfreds med dine køb og er klar til at bestille, vælger du blot “gå til kassen”. Her taster du navn, adresse, telefon samt email. Handelsbetingelser accepteres i købsflowet. Det er muligt at ændre i ordren helt frem til der klikkes på “betaling”.

Har du forespørgsler eller ønsker til varer der ikke er på siden er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 52 11 39 24 i tidsrummet 10-15 eller på mail info@wardly.inno-web.dk.

Alle priser er inkl. 25 % moms og i danske kroner. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser eksklusiv Grønland og Færøerne.

OBS! Der tages forbehold for tastefejl og prisfejl samt tekniske lagerfejl i form af udsolgte varer.

Vi tager forbehold for udsolgte varer.

Kvittering for modtagelse af bestilling og ordrebekræftelse

Når du har bestilt hos wardly.dk, modtager du en kvittering for modtagelse af din ordre. Den bliver sendt pr. mail. Der er imidlertidig først indgået en købsaftale, når du modtager en ordrebekræftelse fra os.

Kampagne- og markedsføringspriser

Hvis du har foretaget en ordre inden eller efter en kampagne er det ikke muligt at få differencen på din ordre og kampagneprisen direkte retur. Du har dog mulighed for selv at returnere din vare og genbestille den på ny indenfor den pågældende kampagneperiode. Det vil sige at du selv skal returnere dit køb og købe det igen, for at få den pågældende rabat.

I forbindelse med markedsføring tages der forbehold for taste-og prisfejl samt udsolgte varer.

Levering

Vi bruger GLS til levering af din ordre. Det er vigtigt for os at levering er billig og sikker. Desuden skal det opleves fleksibelt i forhold til dine behov.

derfor har vi forskellige fragttyper så du frit kan vælge det der passer bedst.

Fragtpriser

Fri fragt ved køb over 499,-

– Levering pakkeshop kr. 39,-
– Leveret på erhvervsadresse 39,
– Leveret på privatadresse kr. 59,-

Vi leverer indenfor 1-4 hverdage, hvis andet ikke er aftalt.

Bemærk, modtager vi din pakke retur grundet fejlinformation, f.eks. forkert adresse eller postnummer eller andet, hæfter du selv for fragtomkostningerne ved at ordren sendes påny.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet. Nægter du at afhente pakken eller afhentes den ikke rettidigt, returneres den til os og returfragtomkostningerne fratrækkes det krediterede beløb.

Fortrydelsesret

Normalt har man 14 dages fortrydelsesret. Hos os er det vigtigt at du trygt kan handle og overveje dit køb. Derfor har vi 30 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten udløber 30 dage efter den dag du har modtaget varen fra os, eller har den sidste vare i fysisk besiddelse når det drejer sig om varer bestilt i én ordre og som efterfølgende leveres enkeltvis. Du kan ikke benytte fortrydelsesretten ved at nægte modtagelse eller undlade at afhente pakken i en pakkeshop uden at du har givet os tydelig besked om dette.

Meddelelsen gives ved at sende os en email på info@wardly.dk hvor du tydeligt skriver, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten. Derudover skal dit navn, adresse og bestillingsdato fremgå. Skriv også meget gerne bestillingnummer hvis du har det ved hånden. Alternativt kan du kontakte kundeservice på tlf. 52113924 i tidsrummet 10-15 på hverdage.

Returnering

Ønsker du at returnere modtagne varer (inden 30 dage) gøres det ved at sende retur til vores lager:

Wardly.dk

C/O Lagerkompagniet

Fruedalsvej 7

4682 Tureby

Vi anbefaler at købe returlabel på returpakke.dk, da det er det billigste og nemmeste for dig.

Husk at pakke varen forsvarligt ind når du returnerer. Vær venlig ikke at sætte returlabel på originalemballagen.

Tilbagebetaling

Når vi har modtaget varen retur gennemgår vi den for fejl og mangler. Hvis alt er tilfredsstillende får du tilbageført beløbet på det kort eller betalingsmiddel du brugte ved købet.

Bemærk

Du kan miste hele eller dele af købsbeløbet. Det kan ske hvis varens værdi er forringet.

Eksempler:

– Du reelt har taget varen i brug
– Varen er blevet beskadiget mens du havde ansvar for den
– Plombering er brudt

Du må gerne prøve og besigtige varen som du ville gøre i en fysisk butik. Du hæfter for værdiforringelsen udover almindelig afprøvning og besigtigelse.

Reklamation – hvis der er noget i vejen med varen

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder at du kan få en mangelfuld vare ombyttet, repareret eller returnere den og få pengene tilbage. Det kan også være en mulighed at få et afslag i prisen, afhængig af situationen. Det er et krav at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået ved forkert brug eller anden skadevoldende adfærd.

Det er vigtigt at du tager kontakt til os indenfor rimelig tid og gerne så hurtigt som muligt. Send din reklamation til info@wardly.dk eller kontakt vores kundeservice på tlf. 52 11 39 24 på hverdage i tidsrummet kl. 10-15. Når varen returneres bedes du beskrive hvad problemet er.

Er reklamationen berettiget refunderer vi rimelige fragtomkostninger til dig. Er det modsatte tilfældet skal du selv afholde fragtomkostninger. Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage. Husk at få kvittering for afsendelse af varen da du selv bærer risikoen indtil varen er modtaget hos os.

Husk at returvarer ikke modtages pr efterkrav eller lignende.

Klageadgang

Vil du klage skal vi i første omgang bede dig skrive til os på info@wardly.dk. Vi vil imødekomme din klage og på en god måde forsøge at løse problemet da vi lever af glade kunder. Kan vi ikke opnå enighed har du mulighed for at indgive din klage til Nævnenes hus. Du finder deres hjemmeside her.

Lovvalg og værneting

Handel på www.wardly.dk er underlagt dansk ret. Enhver tvist afgøres ved dansk domstol.

Persondatapolitik

Når du handler hos os er det nødvendigt for os at kende dit navn, adresse, mail og telefonnummer.

Personlige oplysninger opbevares ukrypteret og er heller ikke krypteret ved transmission. Betalinger foregår altid krypteret. Vi opbevarer ikke personfølsomme oplysninger. Indehaveren af Wardly.dk har adgang til de registrerede oplysninger.

Ordrekopier opbevares i 5 år grundet lovgivning. Herefter slettes de.

Alle oplysninger bliver behandlet i henhold til reglerne i Persondataloven. Dine oplysninger bliver ikke solgt eller videregivet til udenforstående. Har du registreret dig har du altid ret til aktindsigt og det er muligt at gøre indsigelse mod det registrerede jf. Persondataloven.

Læs hele vores persondatapolitik her.